Spletom okolnosti ostah budna i završih gledajući film o pepeljugi. Znam,znam,koji kliše. Pepeljuga u modernom društvu i moj mozak nije mogao ostati u mirnom stanju već je počeo da radi i razmišlja. Glavna junakinja ili ti Pepeljuga bori se sa izazovima i kreće u ostvarivanje svog sna. U stvarnom životu je to malo drugačije. Da li je zaista tako? Ko nam je to rekao? Zašto se prestajemo boriti za svoje snove? Zašto mi to prihvatamo kao tako? Zašto se iznova i iznova vraćamo svakodnevnom životu i postajemo svaki dan sve nesrećniji? Ko nam je rekao da ne možemo sve što poželimo? Niko nam nije rekao da će biti lako. Sve što nam se dešava,dešava se s razlogom. U to čvrsto vjerujem. Samo je na nama da odlučimo šta i koliko smo spremni učiniti za svoje snove,da ne budu više snovi nego naša stvarnost. Ja vjerujem da sam s razlogom ostala budna večeras da pogledam ovaj film, da me podsjeti šta želim u životu i da me malo razbudi jer sam očigledno zadrijemala i umalo da počnem zimski san.

Odoh da ostvarujem svoje snove. Odoh da zasučem rukave i prolijem malo znoja,jer ću na taj i samo taj način znati da cijenim život i sve ono što me čeka da ga ugrabim.

A šta vi čekate?

Ustani, pokreni se!

 

